sâmbătă, 24 martie 2012

Îmi place foarte mult Enochian Crescent, care cântã un black însufleţit şi aprig (‘Tatan’, ‘Chalk Face’, etc.), au mai ales piese scurte, schiţeazã, câteodatã, melodii. Cine ştie dacã black—ul nu e punk—ul sc. XXI? Vã spun ce muzicã nouã (pentru mine) am mai ascultat. Darkthrone mi—au plãcut mai puţin, însã nici nu cântã black, sunt un fel de surogat de Candlemass; iar când fac death convenţional, sunt oarecare (‘Where Cold …’). Alghazanth sunt cel puţin interesanţi, antrenanţi, şi vor ceva cu muzica lor, însã latura de pop black e mai puţin ofertantã, cred.
De la Megadeth, s—a întâmplat sã—mi placã ‘The Scorpion’, bine condusã, bine reglatã şi energic rulatã; însã seamãnã cu ‘Give …’, Mustaine cântã ca M. Jackson, e o piesã pe care ar fi cântat—o bine M. Jackson, e rock principal.

Joi şi azi (sb.) am ascultat de câte mai multe ori nişte cântece, mi—am oferit o derogare de la parcurgerea linearã—Plant, ‘Tatan’, ‘Chalk Face’, Megadeth, Current 93.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu