joi, 15 martie 2012

Abia marţi seara am început sã consult manualul de radiologie al lui Ş. Georgescu, cãutând semiologia abceselor renale şi retroperitoneale, iar literar e foarte dezamãgitor, o altã carte medicalã prost scrisã—în cazul de faţã, ceva întortocheat, bombastic şi strident, stilul unora care n—au citit nici mãcar ceea ce scrie pe tubul cu pastã de dinţi—însã sunt autori de manuale; înainte citisem postarea despre lacrimologie a evreului canadez. Vreme de mai mult de 6 s. (valuta; invitaţia la ceai, chiulul; viroza; torpoarea; ceaiul; coerenţa, muzica), din vinerea de dupã joia gãrzii, manualul a stat pe bancheta din bucãtãrie; locul nou e pe frigider, în hol. De când l—am primit, o s. am aşteptat copia, 12 z. originalul a fost împrumutat unei colege, ½ de s. am chiulit, au urmat douã s. în forţã, apoi aproape 2 s. de concediu; cred cã, la un moment dat, am citit nişte noţiuni de anatomie radiologicã a aparatului urinar.
Stilul manualului e exasperant, cu nişte întortocheri care fac ca frazele sã parã misterioase, obişnuita infraliteraturã medicalã—agramatism, pedanterie şi stil îngãlat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu