miercuri, 8 august 2012





Nişte independenţi neîmblânziţi, cu reputaţia de integritate şi subiecte etnice (ca evreitatea), de interes evreiesc, rapperii de la Blood of Abraham, au o colaborare cu unul de la … B. E. Peas! E una din surprizele rezervate de lumea rap—ului.
Blood … sunt primii rapperi alternativi pe care i—am ascultat; cunosc, însã, numai patru cântece ale lor—iar colaborarea cu cel de la B. E. Peas e, probabil, cel mai bun.
E hip hop din acesta, foarte îmbibat de restul muzicii negre—funk, soul, jazz, chiar reggae, se zice--nu e muzicã de naturã sã îmi suscite însufleţirea, înfrigurarea, însã sugereazã un stil …. Referitor la cohortele rapperilor alternativi, am ascultat şi din cei estici—Quest, vestici—Jurassic … şi Blood …, sudici—OutKast.
Evreii de la Blood … sunt californieni; trupa nu mai existã. A avut o trecere meteoricã, deliberat provocatoare, prin maidanul rap—ului care ştie ce vrea de la muzicã. În parcursul meu, ei mi—au dat întâia idee despre ce înseamnã hip hop—ul alternativ. De la ei am început sã ascult aşa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu