marți, 26 martie 2013

O însemnare despre ‘Cheia’ lui Brass




Forţa eroticã a imaginii Teresei urinând. Teresa, privitã, în timp ce urineazã, de soţul şi de ginerele ei. Teresa, şoptind numele ginerelui ei, mãrturisind. Teresa, dezgolitã de soţ în faţa şi ginerelui—şi arãtatã, în imagini. Teresa, înştiinţatã de soţul ei, în timpul primei împreunãri din film—şi întrebatã.
Prin urmare, am vrut sã remarc forţa vizualã a momentului iniţial—Teresa urinând—şi sã marchez şase momente—faptul cã Teresa e vãzutã urinând de ambii bãrbaţi—şoapta ei inconştientã—dezgolirea, de cãtre soţ, a dosului—înmânarea imaginilor—menţionarea ginerelui, ca martor al momentului intim—şi întrebarea, lãsatã de soţie fãrã rãspuns explicit.

Soţul Teresei e cel care o dezgoleşte, şi o aratã goalã ginerelui lor. Ea e vãzutã, în timp ce urineazã, de cãtre ambii, şi şopteşte, inconştientã, numele ginerelui, soţul ei îi spune cã ginerele lor a vãzut—o pe vine; de comparat cu romanul japonez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu