miercuri, 24 august 2011

Acasã




Acasã




Sb.—de la 10 ¼, fumat. Berea—pânã la 3 ½. De marţi, am bãut 9 ½ l. de bere (câte 2 ½ l., marţi, vin. şi azi; câte un l., joi şi în ajun).
5 s. de concediu au însemnat 5 s. de delãsare şi dezlânare.
5 s.& la 33 de ani& plajã& la 9 z.; la 2 s.& pasul& sleit& clisos.
La 9 z.; la 2 s.. Pasul.

Trei pachete—din bonuri; 300 de mii—din banii pentru luni—mi..
Dum., fumat—pânã la 9 ½.

Ieri, dum., am greşit nemergând la Missã. Am bãut 3 l. de bere.
Forumul pe care putusem sã scriu despre literatura sovieticã pe care o citeam.
Remarci, estetice, despre stil, impresie, simţire, emoţie.
Luni, de la 4 ½--fumat; mai avusesem cinci ţigãri din al doilea pachet din ajun. Tenul& obez& piaţã& dietã.
Fumat—pânã la 10 ¾.
Luni, de la 11 ½, al doilea pachet de ţigãri. Faţã de suplimentarea de ieri searã (douã pachete—pentru ieri şi azi), am decis încã o suplimentare, cu alte douã pachete.

Marţi, de la 2 ¾--fumat.
Marţi, trei pachete de ţigãri—douã, la 11 ¾.

Stilul existenţei.
Fumatul e acaparant, nu îl pot intercala.
Filozofia e teologia fãrã Revelaţie. E metafizica, nu empirismul, nu descriptivismul empirist, sau analiza empiristã. Adicã, filozofia e teologia naturalã. În spirit scotist şi autentic tomist, Dumnezeu e o referinţã necesarã pentru descrierea omului; nu e posibilã o antropologie naturalã. Descrierea omului în termeni exclusiv mundani, naturali, ai creatului, nu are sens.
Echilibrul, limpezimea, raza—nu vraiştea neorânduielii.
Suplimentarea a fost de şase pachete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu