vineri, 7 octombrie 2011

Acasã

Acasã






Mi—au trebuit 3 z. pentru a pune tricourile la uscat (de sb. seara).
Dacã am vreme sã fumez, abulic, am vreme şi sã citesc şi sã vreau; am şi când sã citesc.
Marţi seara—fumat [patru ţigãri din pachetul XXI pânã la 11], bere, şaorma, plãcinte cu mere, cola.

Fumat pânã la 11 ¼--cele şapte ţigãri din ajun.
Trebuia sã încep sã citesc de sb., sau luni.

Bilanţul a 14 l..
Strãdania m—ar fi fãcut filozof.
Cãutarea.
Ieri, de la 5 la 9 ½--15 ţigãri.
În urmã cu 9 ani mã gândeam cã, atunci când voi locui singur, voi citi, serile, la lumina unei veioze elegante, iar locuinţa mea va aminti de gustul fraţilor de Goncourt (al cãror jurnal aveam sã—l citesc abia peste un an—însã REGARDLESS).
Joi—dejun cu cremwurşti.
Calmarea, relaxarea.
O cretinã cu principii (pedagogice).
Pretenţia mea de a vorbi ‘ca de deasupra’, când am fost mereu dedesubt.
OMEGA& May.
Hazard& Mauriac& cehul& Ludo.
Deşliu& ‘Sisif’& poezia lui Fundoianu.
2 x NI.
Poezia bucuriilor profunde. Tiparul de dispepsie al poeziei moderne, ca poezie a unor mohorâţi şi nevropaţi. Poezie a negativitãţii afective. Poezia poate exprima şi încântarea, şi bucuria.
Azi, în lumina dimineţii, femeile arãtau suprareale—miracolul individuaţiei, al alteritãţii. Eu sunt un anti—solipsist din motive afective.
Mi—am dat seama cã eu n—am argumentele ….
Joi—fumat pânã la 1 ¾ în zori (al doilea pachet—AVANSUL SALARIULUI).
De la 2 dim., al treilea pachet de ţigãri al zilei.

Om aflat mereu sub împrejurãri, şi aflat sau împrejurãri într—o mãsurã mult mai mare decât ceilalţi oameni, mi—am asumat mereu reprezentarea de sine a cuiva care survoleazã. Eu nu pricepeam nici cât ceilalţi; defectul meu fiind nu placiditatea, ci abulia şi aiureala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu