sâmbătă, 22 octombrie 2011

Nu am decât ger în suflet

Nu am decât ger în suflet









Echivalenţa femeilor, dosul.

Fundul e elementul de universalitate al trupului feminin.

Vestea nunţii unor colegi m—a amãrât şi deprimat; stângãcia, în vãzul lumii.

Autenticitatea, naturaleţea trãirii îi dau unei experienţe calitatea, latura semnificativã.

POEZIA VIEŢII. Vieţile oamenilor sunt batjocuri ordinare, în care nimic nu poate acoperi cancerul, dezastrul unei iubiri pierdute, netrãite.

Numai pe cãrãrile bãtãtorite rãtãceşti; în hãţişuri, niciodatã.

‘Satanişti evlavioşi’. Practicanţi.

Iubirea asexuatã e iubire ignoratã, denaturatã şi improprie, o pervertire. Pizduţa, simbol şi vehicol al iubirii. Iubirea, nedisociatã de dorirea pizduţei, necaricaturizatã.

Nemohorât, neîmbufnat.

Therion seamãnã, din pãcate, mai mult cu Orff, decât cu Wagner.

Dialogul cu Dumnezeu nu e în interiorul minţii—ci între minte şi circumstanţe.

Acelaşi tembelism sadic.

Cei din care Metallica a provenit (K. Joke)—şi cei în care s—a transformat (Therion); strãmoşii şi urmaşii sunt mai interesanţi. Piesele Metallica sunt interesante numai cântate de alţii—iar Metallica e interesantã numai când cântã repertoriul altora.

Cântecele euforizante—3/ zi.

Însã Orff, aşa kitsch cum e, KICKS ASS.

Nescâlcierea: 3—6/ zi.

1 ½ ani n—am ştiut sã folosesc arhiva muzicalã; abia umoristul evreu mi—a deschis calea. Tot de la el am şi ideea de a asculta DOOM, ca un complement. Aşa am ajuns la suedezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu