vineri, 26 septembrie 2014




Vrând să mă informez despre ‘Fiul lui Portos’, am găsit un curios site francez, poate l-am mai întâlnit, unde am citit azi şi despre ‘Sfârşitul lui Chicot’, ‘Fiica lui Chicot’, romanul haitian al lui Fernandez, destul de indigestul Williams (întreprinzătorul american care a transformat în romane vreo cinci piese ale lui Dumas), nuvela şi romanul lui Nimier, pastişa lui Dard,

Benoit & Hope & Gautier.

Farnol & Weinbaum.
Paradoxul. La 12 z..
Cetitorii ….
La 5 s.. La 12 z.. La 15 z.. Cetitorii …. Antologii. Hârtia, azi. Fumat.
Benoit. Hope.

Azi, joi, am reluat cititul siteului lui Fraser, căutând recomandări. Contează nu ceea ce îi displace, şi îi displac nu puţine, ci însufleţirea gloselor.

De la Grost, citesc pag. despre ‘detecţia ştiinţifică’.

Sabatini, ca şi Lang, tratează despre visul meu—paleta subiectelor romaneşti, alte posibilităţi de romane: şansa de a fi Dumas …. Inepuizabilul istoriei. Inepuizabilul romanescului.
Eseurile istorice, înrudite cu nuvela istorică romantică, nuvele mai sumare, au fost ilustrate de De Quincey, Lang, Sabatini, sugestiile lui Birrell.

Beresford & Biggers & Hodgson. Farnol & Weinbaum.

Paletă. Autorii. Mi. dim..

Cafea, azi (dim.). Răbojul. Antologii. Episodicul. Taxisul. Americanii & binomul & dală, ieri. Discul & hârtia & bilete. Paradoxul. 2 l.. Biletele. Postări. Rută.

Examenul. Fumat. La 12 z.. la 5 s.. La 15 z.. Hârtia, azi. Cetitorii …. Cetitorii … & amorţit. ‘Zeul …’.

Grabă, joi. Policieruri & biletul. În voie. Dezmorţirea. Cină, marţi. Baie, ieri.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu