marți, 19 februarie 2013




Absurditãţile vãicãrelii despre inechitatea literarã, ale smiorcãielii senile—pentru care … Aldiss e ‘prea adesea neglijat’ (cf. Curval)—

Arta semnificativã descãtuşeazã, dã trãirea descãtuşãrii. Schimbã ceva.

Dum., de la 2 ¾--cafele şi Asia—revenind la progresiv cu nesaţul vârstei. Aceastã muzicã îi convine foarte bine temperamentului meu—domol, calmul. Unghiul acela, originalitatea.
Zece cântece.

În aceşti doi ani, de rezidenţiat, ar trebui sã purced la citirea majoritãţii cãrţilor din locuinţã, sã trec la trãirea existentului—prezentul, asumarea, hedonicul asumat, deschiderea, e vremea sã mã şi bucur, neîncorsetat, liber, de acestea, v. Anton (romancierul pentru adolescenţi), patiseria& poezia, milionul de cãrţi, forţa imaginii, sã pun capãt privãrii—afirmarea, vlaga—sunt în mãsurã sã îmi ofer ceea ce îmi place, intelectualitatea—pe mãsura înaintaşului berlinez, nerestricţionat, deplinãtatea cititului, echilibru şi tihnã; simboluri—vrafurile& bibl.& ed.& noul\ ziarele, aportul& londoneza, francezii, bloggerii, recomandãri, plus ceea ce se mai scrie.
Îmi place concluzia postãrii despre Chalion, şi o recitesc adesea, inspirã.
Bazaconiile despre ‘Karenina’, Dickens, Chandler, Clancy, chiar Tolkien ….

Bucuriile cinemaului—le—am neglijat atâta vreme—subterfugiul acţiunii în silã, inconcludenţa, etc.. Pizza vrutã. Nearb.. Trebuie sã existe mişcarea—şi
Ideea—posterul, premiere& Card& Kasdan& Kline, azi (marţi). Lezantul resimţit. Ceea ce e resimţit, pe muţeşte, ca lezant.
Deoarece îmi plac atât de mult thrillerurile, îmi plac foarte puţine dintre ele—ca şi lui Card. Specificul thrillerului& neamalgamarea cu filmul zis ‘de acţiune’. Diferenţa.

A nu pierde, gândind, lucrând, pronunţându—se, acuitatea, precizia—aşa aş traduce ceea ce anglofonii numesc EDGE—nereferindu—se la basistul U2. chiar acuitatea trãirii—deschiderea.
Simbolurile a 4+ 3 ani de lecturi. Simbolul resortului, al cedãrilor, al jocului fãcut. Drajeuri. Alte cafele. Comutarea\privarea de acuitate\înfundarea, stâlcirea. Zdrelirea.

Citesc cã Malick a fost studentul lui Cavell.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu