marți, 20 septembrie 2011

Am cinci cãrţi de Spinrad, trei sau patru de Anderson (plus aceea trad. în almanahul SF din ’91), patru de Bellow (‘Humboldt’, ‘Herzog’, ‘Trãieşte …’, ‘Iarna …’—în douã ed.), nouã de Evdokimov (şi am avut de la bibl. altele douã), douã cãrţi de Lossky (însã am citit altele douã), douã ale Pãr. Bulgakov (însã am citit—o pe o a treia, aveam 24 de ani), şase de Camus (douã romane, eseurile, teatrul, jurnalul, o culegere). Mã gândesc cã am citit multã teologie de la bibl. municipalã—douã cãrţi de Lossky, una de Evdokimov, una de Bulgakov, una de Claudel, una de Teilhard, douã de Wojtyla, una de Sf. Pavel Florenski, una a Pãr. Stãniloae, câte ceva de Sf. Chiril şi Macarie, Stãniloae. [Cronologic, ar fi: Lossky, Pãr. Bulgakov, un sinaxar, Sf. Pavel Florenski, Brock, Sf. Augustin, Evdokimov, Lossky, Pelikan, Claudel, iezuitul ceh, Pãr. Stãniloae, Wojtyla, Chenu, Pãr. C. Ilie, Pãr. Teilhard, Sf. Chiril, Sf. Macarie Egipteanul, Bianchi. Câte douã cãrţi—Lossky, Evdokimov, Sf. Augustin, Pãr. Stãniloae, Wojtyla, cred cã şi Pãr. C. Ilie.]
Odatã ştiam şi pentru Arhim. Teofil, Tudoran, Sofronie.
Antonie, Sofronie, Gheorghe, Luca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu